Powiatowy Urząd Pracy w Gorlicach informuje, iż z dniem 01.03.2022r. ulega zmianie obsługa osób bezrobotnych i poszukujących pracy przez doradców klienta.
Obsługa osób bezrobotnych i poszukujących pracy przez doradców klienta realizowana jest w następujących formach:- Bezpośrednie wizyty w urzędzie – obowiązek osobistego stawienia się na wizytę do swojego doradcy klienta – wyłącznie po uprzednim telefonicznym lub mailowym ustaleniu z doradcą klienta dokładnej daty i godziny spotkania, w przypadku:
- wyznaczonego terminu pierwszej wizyty u doradcy klienta po dokonaniu rejestracji w urzędzie jako osoba bezrobotna w celu opracowania Indywidualnego Planu Działania (IPD);
- przedłożenia propozycji pracy lub innej formy aktywizacji zawodowej i otrzymania pisemnego skierowania do pracy;
- wyznaczonego terminu rozliczenia skierowania do pracy;
- otrzymania pisemnego wezwania do osobistego stawiennictwa w Urzędzie na wyznaczony dzień i godzinę.
- Telefonicznie lub mailowo – w pozostałych sprawach. Osoby, które mają wyznaczony kolejny termin stawiennictwa do doradcy klienta w dalszym ciągu nie mają obowiązku zgłaszania się osobiście – pracownicy kontaktują się na bieżąco z osobami bezrobotnymi i poszukującymi pracy celem objęcia wsparciem i poinformowania o aktualnych ofertach pracy.
Osoby zarejestrowane, które nie podały numeru telefonu lub podany numer telefonu jest nieaktualny, prosimy o kontakt z doradcą klienta w celu podania aktualnego numeru telefonu.