Powiatowy Urząd Pracy w Gorlicach oferuje usługę Wideotłumacz dla osób głuchych.
Można z niej skorzystać podczas wizyty w urzędzie, nie trzeba się specjalnie umawiać.
Zaraz po wejściu do budynku przy ul. Michalusa 18, na parterze po prawej stronie jest Punk Informacji. Wchodząc tam, trzeba poinformować pracownika o potrzebie skorzystania z tej formy kontaktu. Na przykład można mieć przy sobie kartkę „Chciałbym skorzystać z Wideotłumacza".
Pracownik w parę minut zorganizują taką możliwość.
Usługa jest bezpłatna, dostępna w godzinach 8:00 do 14:30 i nie wymaga wcześniejszego umawiania.
Sprawy, które załatwisz w naszym urzędzie to:
- zarejestrujesz się jako osoba bezrobotna lub poszukująca pracy;
- uzyskasz pomoc w znalezieniu odpowiedniego zatrudnienia lub w pozyskaniu pracowników do pracy;
- uzyskasz pomoc doradcy zawodowego w planowaniu swojej kariery zawodowej;
- otrzymasz skierowanie do odbycia stażu lub szkolenia;
- uzyskasz środki pieniężne na otwarcie własnej działalności;
- uzyskasz wsparcie finansowe w utrzymaniu lub tworzeniu nowych miejsc pracy;
- uzyskasz dofinansowanie kosztów kształcenia ustawicznego.