Wydawca treści

Małopolski Program Regionalny Firma +1

Okres realizacji projektu: 01.01.2025 r. – 31.12.2026 r.

Całkowita wartość projektu 736 612,00 zł w tym:

  • finansowanie ze środków państwowego funduszu celowego (Fundusz Pracy): 736 612,00zł

Projekt jest realizowany w ramach Funduszu Pracy – państwowego funduszu celowego.

Firma+1 jest programem, w którym pomoc w zatrudnieniu pracownika otrzymują mikro i mali przedsiębiorcy oraz osoby samozatrudnione – tym samym program ten stanowi odpowiedź na potrzeby dwóch grup, z jednej strony wspiera osoby bezrobotne w procesie aktywizacji zawodowej, z drugiej jest narzędziem, dzięki któremu małe lokalne firmy zdobędą często pierwszych pracowników. W ramach otrzymanych środków finansowane są staże, prace interwencyjne oraz koszty wyposażenia lub doposażenia stanowiska pracy.


Informacje o publikacji dokumentu

Aktualności

Dodatek aktywizacyjny


Bon na zasiedlenie - obowiązujące druki w trakcie bonu oraz dotyczące rozliczenia bonu

Załączniki

Oświadczenie o zmianie zamieszkania
Oświadczenie o zmianie zamieszkania.pdf 255 KB
Rozliczenie bonu na zasiedlenie - osoby które otrzymały bon na zasiedlenie w 2023 roku (EFS Plus)
Rozliczenie bonu na zasiedlenie - osoby które otrzymały bon na zasiedlenie w 2023 roku (EFS Plus).pdf 265 KB
Rozliczenie bonu na zasiedlenie - osoby które otrzymały bon na zasiedlenie w 2023 roku (FP)
Rozliczenie bonu na zasiedlenie - osoby które otrzymały bon na zasiedlenie w 2023 roku (FP).pdf 255 KB
Rozliczenie bonu na zasiedlenie - osoby które otrzymały bon w 2024 (FP)
Rozliczenie bonu na zasiedlenie - osoby które otrzymały bon w 2024 (FP).pdf 254 KB
Oświadczenie o utracie lub podjęciu pracy
Oświadczenie o utracie lub podjęciu pracy.pdf 121 KB

Podsumowanie roku 2024

Początek nowego roku to doskonały moment, by spojrzeć wstecz i podsumować osiągnięcia minionych miesięcy. Z radością patrzymy na działania, które podjęliśmy w 2024 roku, aby wspierać osoby bezrobotne w regionie i pomagać im w aktywizacji zawodowej.

Chcesz dowiedzieć się, jakie działania PUP Gorlice podjął w 2024 roku w celu aktywizacji osób bezrobotnych? Zapraszamy do zapoznania się z załączoną prezentacją, w której przedstawiamy co wspólnie realizowaliśmy.

Dziękujemy za owocną współpracę w 2024 roku! Wasze zaangażowanie, chęć rozwoju i dążenie do zmiany były dla nas inspiracją. W szczególności dziękujemy pracodawcom, którzy wspierali nas w aktywizacji osób bezrobotnych – Wasza współpraca była kluczowa dla sukcesu naszych działań.

Do zobaczenia w PUP Gorlice.

 

 

 

Załączniki

Podsumowanie roku 2024
Podsumowanie roku 2024.mp4 24225 KB

Informacja dla Głuchych



Powiatowy Urząd Pracy w Gorlicach oferuje usługę Wideotłumacz dla osób głuchych.
Można z niej skorzystać podczas wizyty w urzędzie, nie trzeba się specjalnie umawiać.
Zaraz po wejściu do budynku przy ul. Michalusa 18, na parterze po prawej stronie jest Punk Informacji. Wchodząc tam, trzeba poinformować pracownika o potrzebie skorzystania z tej formy kontaktu. Na przykład można mieć przy sobie kartkę „Chciałbym skorzystać z Wideotłumacza".
Pracownik w parę minut zorganizują taką możliwość.
Usługa jest bezpłatna, dostępna w godzinach 8:00 do 14:30 i nie wymaga wcześniejszego umawiania.

Sprawy, które załatwisz w naszym urzędzie to:
  1. zarejestrujesz się jako osoba bezrobotna lub poszukująca pracy;
  2. uzyskasz pomoc w znalezieniu odpowiedniego zatrudnienia lub w pozyskaniu pracowników do pracy;
  3. uzyskasz pomoc doradcy zawodowego w planowaniu swojej kariery zawodowej;
  4. otrzymasz skierowanie do odbycia stażu lub szkolenia;
  5. uzyskasz środki pieniężne na otwarcie własnej działalności;
  6. uzyskasz  wsparcie finansowe w utrzymaniu lub tworzeniu nowych miejsc pracy;
  7. uzyskasz dofinansowanie kosztów kształcenia ustawicznego.
Szczegółowe informacje o tym, co robią poszczególne referaty dowiesz się na naszej stronie internetowej: https://gorlice.praca.gov.pl

Informacje o publikacji dokumentu

Menu nawigacji