Rejestracja w Powiatowym Urzędzie Pracy w Gorlicach odbywa się po uprzednim umówieniu telefonicznym pod numerami telefonu
18 352-19-99 lub 18 352-28-78 wew. 266.
Nagłówek
Aktualności urzędu
Ważna informacja o błędach popełnianych we wnioskach z tarczy antykryzysowej
Szanowni Państwo,
prosimy o skrupulatne i poprawne wypełnianie wniosków oraz przekazywanie wymaganych załączników do wniosków o wsparcie w ramach tarczy antykryzysowej.
Poniżej przedstawiamy listę najczęściej popełnianych błędów w dotychczas złożonych wnioskach:
Wzór pełnomocnictwa respektowany przez urząd podano w załączniku.
Wnioski w których zostały lub zostaną stwierdzone błędy i braki formalne, a które pomimo telefonicznej lub elektronicznej prośby ze strony Urzędu nie zostały/ nie zostaną uzupełnione we wskazanych terminach będą rozpatrzone negatywnie.
prosimy o skrupulatne i poprawne wypełnianie wniosków oraz przekazywanie wymaganych załączników do wniosków o wsparcie w ramach tarczy antykryzysowej.
Poniżej przedstawiamy listę najczęściej popełnianych błędów w dotychczas złożonych wnioskach:
- brak pełnej nazwy przedsiębiorcy lub nazwa niezgodna z danym zawartymi w CEIDG lub KRS
- nieprawidłowy lub niekompletny adres siedziby przedsiębiorcy, wskazywanie adresu zameldowania zamiast adresu siedziby firmy, wskazywanie adresu, który nie został wskazany w CEIDG lub KRS
- niewypełniony lub niekompletnie wypełniony załącznik do wniosku tj. „Formularz informacji przedstawianych przy ubieganiu się o pomoc rekompensującą negatywne konsekwencje ekonomiczne z powodu COVID-19" (brak odpowiedzi na wszystkie zawarte pytania, brak daty i podpisu w przypadku wniosków składanych w formie papierowej)
- brak dwóch podpisanych przez osobę upoważnioną egzemplarzy umowy (w przypadku wniosków o pożyczkę z art. 15 zzd i art. 15zzda składanych w formie papierowej) lub niepotrzebne dołączanie skanów podpisanych umów (w przypadku wniosków składanych elektronicznie)
- brak załączników m.in. pełnomocnictw (jeżeli dotyczy), kalkulatorów, formularzy COVID
- błędne przeliczenie wysokości dofinansowania w odniesieniu do pracowników wskazanych we wniosku o dofinansowanie wynagrodzenia, w tym nieuwzględnianie faktu, że pracodawca został zwolniony lub zawnioskował o zwolnienie z opłacania składek ZUS
- błędny wybór stawki dofinansowania w przypadku dofinansowania do kosztów prowadzenia działalności dla przedsiębiorców niezatrudniających pracowników (nie za 2021 rok, tj. rok złożenia wniosku)
Wzór pełnomocnictwa respektowany przez urząd podano w załączniku.
Wnioski w których zostały lub zostaną stwierdzone błędy i braki formalne, a które pomimo telefonicznej lub elektronicznej prośby ze strony Urzędu nie zostały/ nie zostaną uzupełnione we wskazanych terminach będą rozpatrzone negatywnie.