Usługa Newsletter za pośrednictwem poczty elektronicznej e-mail umożliwi wszystkim zarejestrowanym osobom automatyczne otrzymywanie informacji zawartych w aktualnościach Urzędu – będą to m.in. informacje o terminach naborów wniosków na formy wsparcia oraz informacje o organizowanych szkoleniach i innych ważnych wydarzeniach z życia Urzędu. Będą one wysyłane regularnie.
Zasady korzystania z usługi Newsletter
- Korzystanie z usługi Newsletter jest dobrowolne
- Rejestracja w bazie subskrybentów następuje poprzez wypełnienie formularza rejestracyjnego
- Subskrybent w każdej chwili może usunąć swoje dane poprzez rezygnację z subskrypcji.
- Wpisz swój adres e-mail w odpowiednie pole na witrynie, wybierz adresata (osoba bezrobotna lub pracodawca - można zapisać się do dwóch Newsletterów) i kliknij przycisk „wyślij".
- Odbierz swoją pocztę i odczytaj e-mail potwierdzający chęć przyłączenia się do Newslettera PUP Gorlice.
- Potwierdź swoją decyzję poprzez kliknięcie w odpowiedni link w otrzymanym liście.
Bądź z nami na bieżąco!